Monday 30 April 2012

PEMBANGKANG MEMANG BANGSAT!!!!

Hari ni mc dapat tau yang seorang pegawai polis dari IPD Dang Wangi,RF 170401 Jaini,disahkan meninggal dunia selepas dimasukkan ke wad ICU,ini ke yang dinamakan BERSIH?tolong jelaskan kepada rakyat MALAYSIA,apa yang hangpa semua nak sekarang ni?pilihanraya bersih dan adil?sampai pegawai polis yang tak berdosa,dipukul,dihempuk sampai mati,itu yang hangpa nak sebenarnya kan?
Baguslah BABI hangpa nik aziz tu.siap bagi duit poket lagi kat BANGSAT-BANGSAT yang pi melalak kat dataran merdeka,untuk bunuh orang,rosakkan harta benda awam.
SEMALAM mc ada tengok muka si bangang ambabiga,dalam tv,dia kata,dia tak menggalakkan keganasan,sapa-sapa yang berkelakuan ganas waktu perhimpunan babi tu,dakwa mereka,hai,ini macam ayat nak lari je,ayat nak menyelamatkan diri sediri je,kata penganjur,berani buat berani tanggung,takkan nak cabut macam tu je,hangpa ingat MALAYSIA ni takdak undang-undang ka?
Dan satu MALAYSIA dah tau,sapa dia BANGSAT yang arahkan peserta-peserta celaka tu rempuh sekatan polis,di dataran merdeka,nak tau sapa?sapa lagi kalau si kaki pungkoq, ANWAR IBRAHIM AL JUBURI dan bini dia jijah sengal.
Kepada budak-budak mahasewel yang dok menjerit masa BERSHITT 3.0 tu,yang macam bohjan karat,macam betina JALANG chow kit,muka hangpa dah tersebar meluas,masuk paper muka depan tu,femes gila,jaga,masa hangpa tengah tidur lena,polis akan jemput hangpa macam VVIP kat depan pintu rumah,depan mak-pak hangpa,satu kampung akan tau yang hangpa pelakon dan boneka yang terkenal,untuk pakatan pembangkang

gambar edit...kantoi sudah!!!

hasil kreatif puak barua bangsat!!!

hangpa dengan monyet,memang sebijik!!

IKHLAS DARI MAMAK CYBER

No comments:

Post a Comment