Monday 13 February 2012

NASIHAT JE KE LEBAI??

 Dewan Pemuda Pas menasihatkan Pengerusi Kebangsaan DAP, Karpal Singh supaya belajar untuk menghormati agama lain dan tidak memaksa masyarakat untuk menerima pandangan peribadinya.


tu dia pemimpin yang hangpa kata boleh dipujuk masuk islam dulu,terang-terang dia dok kutuk islam,pertikai undang-undang islam,siap dia boleh kata kalau nak tubuhkan negara islam,langkah mayat dia dulu,macam tu punya sebal dan bebal dia punya perangai macam lembu cacat,aku tak tau macam mana puak-puak pas bolah tahan dengan perangai dia.


tu baru perangai dia,belum masuk perangai anak-anak dia,suku sakat dia,kaum kerabat dia,kena masuk pulak perangai geng-geng dia dalam kandang pr dan geng kat seberang tambak tu,mau pening kepala nik ajis dengan abang adi awang nak backup balik.


tu lah,dulu cakap UMNO kafir sebab bersatu dengan orang kafir,tapi cuba tengok sekarang?manusia-manusia yang dengan berani cakap suatu masa dulu,dah bersatu dengan puak kafir yang lagi teruk daripada orang kafir yang bersatu dengan UMNO dulu.


lain kali,sebelum bawak keluar fatwa rekaan sendiri,pikiaq dulu kesan jangka pendek dengan jangka panjang,tengok sekarang,kan dah terpijak taik sendiri.

Kami Sokong DAP Diharamkan Seumur Hidup






IKHLAS DARI PEJUANG ISLAM 1MALAYSIA....MAMAK CYBER

No comments:

Post a Comment